wehoo!!!!!!

när jag kom hem från träningen för 2 timmar sen så berättade mamma och pappa avv vi har köppt huset! :D
det ska bli roligt att flytta nu känner jag! fast det bilr inte förns i sommar vi flyttar så det är ju inte nu, men huset är köpt iallafall ;)
har ju lite ågest eftersom att huset ligger längr bort från skolan, stan, Agnes och Klara. men det är liksom några kilometer bara så det är verkligne inte så långt!!
men det är så skönt att bara kunna gå några meter så är man hella hos klara och agnes.. men nu kommer jag ju flytta typ dit lovisa bor så jag har ju fortfarande en bästa kompis som bor nära ;)
+ att snart så börjar jag på gymnasiet som då kommer ändå inga där bo här så det spelar ju ingen roll!
men det ska bli riktigt kul facktiskt.. ;)
lite synd om min lille bror gunnar nu bara..
för han sitter och gråter för att han inte vill flytta för han gillar detta huset :´(
haha gulligt! men han har ju inte pratat om att han inte vill flytta innan så det är säkert bara nu han tycker så!
och han kommer säkert bli jätte nöjd i vårat framtida hus ;D

nu ska jag inte skriva mer för jag ska lägga mig och läsa!
puss puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0