2012-01-06

hej hej!
haha, glömde att blogga igår(...)
men först så kom agnes hem från thailand igen!!! :D det var typ 3 veckor sen jag såg henne så det var jätte kul ;)
sen kom lovisa också, fast då hade agnes redan gått för hon skulle på träning.
men då bakade jag och lovisa havreflan! :) dom blev facktiskt riktigt goda ;)
sen på kvällen så gick jag, klara och agnes och köpe lite godis och tittade på en film. haha fast vi tittade typ inte på filmen, vi lekte bara med våra iphones ;)
idag så tror hag att jag ska vara med klara lite. fast först måste jag städa mitt rum och packa upp min resväska från Åre....
aa, nu måste jag packa så jag hinner med något annat ideg...
bloggar senare!
puss!

Kommentarer
Postat av: helena

åh vad fin din blogg är

2012-01-06 @ 16:00:09
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0