snö!!

hej hej!
kom hem nu för en liten stund sen efter att ha varit ute och köpt skidor men mamma och pappa :)
haha, jag knäckte ju mina gamla skidor när jag åkte off-pist så jag var tvingen att köoa ett par nya nu till när vi ska åka till italien på sportlovet! :)
och nu är det ju snö ute också!! :D blev jätte glad imorse när jag såg att det snöade så har det hållt på hela dagen nu så det är ju jätte mycket snö ute ;)
innan så var jag, agnes och klara ute och fottade lite i snön :)
jag ska lägga upp bilder senare men först så ska agnes och klara skicka deras bilder!
och nu så ska jag titta på lite film, men jag bloggar mer senare!
puss och kram!
snön på våran gata :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Hur ska ni ta er till Italien då?



Fin blogg :)

2012-01-24 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0