Möjlig flyttning?

Hej hej! Sitter i bilen nu på väg hem från en smärtsam träning nu.....
Vi stretchade ner oss i spagat! :(

Men iallafall så ser det typ ut som att vi ska flytta :D
Vi var och tittade på ett hus innan träningen nämligen och mamma sa att dom gillade huset och att det var en chans att vu skulle flytta dit!
Haha, inget är ju spikat men ändå! Vill flyttat nu efter att ha bott i mitt hur i hela mitt liv..
Och jag vill göra om mitt rum helt och hållet. Är så trött på mitt rum nu!

Haha aa ska inte babbla på mer nu, men som ni antagligen förstår så vill jag flytta!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Vart ska ni flytta då då?

Till kålltorp?

2012-01-09 @ 11:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0