Världens söteste hund valp!!

heej hej!! :)
åh, en i min gamla klass -han bor också i mitt karvet- var här med sin hund valp!!
den var så söt!! aå jag och agnes har varit ute nu och klappat och lekt med joels hund :)
tag lite bilder! ;)
agnes och valpen!

joel och hunden

haha hunder atackerar joel midens jag gör en sån vacker min!

lille rakaren var världens bitare och typ tuggar sänder joels läpp!! ;)




haha skit svårt!!
den jäveln var omöjlig att hålla, han bara sprattlade och försökte bita mig!

och när agnes håller valpen sitter han perfect!

nu ska jag iväg och träna! egnetligen är jag typ redan sen! :O
men jag får bara skynda mig! ;)
puss puss! (L)

Kommentarer
Postat av: malinlima

aaw håller med dej!! vilken söting :-D

2011-09-06 @ 18:29:14
URL: http://malinlima.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-09-06 @ 18:49:31
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0