smoothie och film

heej!
är hemma från skolan nu, jag orkade inte göra något med klara, lovisa och anna.
jag kände bara för att ligga och titta på film!
så det är det jag gör nu! ;) jag åt precis en smoothie också så det är ganska chill! ;)
jag ska väl skriva lite på boken om mig ikväll. egentligen så får man typ inte skriva hemma men jag kommer aldrig hinna annars -alltså man får inte det för att föräldrarna ska kunna hjälpa till, men jag kommer att jobba själv!-

detta hade jag på mig idag då

hehe kände för att äta smoothie i skål ;)
jag har ett super grymt recept som är jätte nyttigt!

detta var inte super grymt men kissen verkar gilla det! ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna Edlund

du har en grymt bra blogg! <3

2011-09-05 @ 18:44:12
Postat av: cammie

ja städa är aldrig kul

2011-09-05 @ 19:17:01
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Lisa Magnusson :)

Tack gullis! Kan inget annat än att säga detsamm!

Följ mig på Bloglovin.

Kram :)

2011-09-05 @ 19:39:54
URL: http://lisaalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0