Epic movie! ;)

hej hej!
jag kom hem idag vid typ 18.00, jag kunde bloggat då men det orkade jag inte..!
men iallafall så håller jag på att bli sjuk nu! jag har varit förskyld och haft huvudvärk hela bröllopet :(
haha, mitt i cermonin så rann min näsa hur mycket som helst jag jag var tvingen att snyta mig så det ekade i hela kyrkan :O
jag har tagit massa bilder men jag orkar inte det just nu.
men jag gör det kanske imorgon.
just nu så sitter jag och tittar på ecic movie! ;)
haha det var länge sen jag såg den, men den är så himla kul!!
om jag har tid så tror jag att jag måste titta på vampire sucks, jag älskar alla sånna dåliga parodier!!
haha så himla roliga!!
nu måste jag nog sova!
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0