Sjukt omogna men så jävla kul!!

hej hej!!
har precis ätit middag :)
haha, jag och klara hede skit kul på stan!
det ända jag hittade var en kofta på monki.. :( jag letade ganska mycket efter ett par jeans också men det hittade jag inte :/
haha men ialllafall så har vi tagit lite bilder på oss under stan turen, haha bara massa fjant bilder men det är ju så kul!
det var min mobil kamera så det är därför det är så himla dåliga bilder!
haha sjukt omogna, men så jävla kul!!
haha klara tog massa bilder på mig på sin kamera och tag tog på hennes så det är därför det inte är så många på mig! ;)
nu måsta jag duscha iallafall men jag lägger upp en bild på koftan lite senare!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0