bröllop imorgon!

hej!
alltså jag har helt glömt att berätta men jag ska på bröllop imorgon!
hehe, det är då min moster som ska gifta sig! :)
jag kommer inte ett ha något internet på lördag, men jag får väl blogga med mobilen eller något!
fast det är jätte dåligt för min mobil kan typ inte skicka mms så att jag kommer inte att kunna lägga upp några bilder! :(
om det inte börjar funka.. jag kan ju testa där, men det kommer antagligen inte att funka.
nu ska jag lägga upp en bild på klänningen jag ska ha imorgob och koftan jag köpte!, sen ska jag nig lägga mig och sova. vi måste typ gå upp vid 7 bara för att vi måste åka tidigt + att min lille bror fyller år! -ännu en ska jag glömt att berätta!-
PUSS!
denna klningen ska jag då ha imorgon, men man knyter runt midjan så att den sitter tajt där så den ser bättre ut på! men nu får bilder på söndag!
och denna köpte jag då på monki för 300:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0