GYMNASTIK!

heej!
förlåt att jag inte bloggade igår, men jag hade ju precis kommit hem och jag och mamma skulle titta på en film så jag orkade verkligen inte.!
men iallafall så har jag ont i HELA kroppen nu efter lägret, men vi hade skit kul!
.. det är ingen idé att jag försköker berätta vad vi körde å ni får se lite bilder på lite volter/skruvar! :D
men först får ni se en video på bär Hannah kör handvolt dubbel! ;)
så nu ska vi få se lite bilder bilderna, men det är typ 400 men ni får inte se så många för det tar så lång tid! ;)
emma skruvar

hannah skruvar
jag skruvar
johanna, tror jag
jessica
malin
nicole
okej ni får inte mer just nu får ni inte mer för jag orkar inte! ;)
men jag ska snart och träna..  dagen efter lägret liksom..!
men jag får väl hålla ut!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0