konformation information!

hej hej!

nu har jag percis kommit hem från någon konformation information med klara.
haha, egentligen så har jag sökt in på bohus malmöns konformations läger -vet inte riktigt om det svatas så men-, men jag kom in på en vänt lissta för att jag almände mig för sent bara för att jag ville ha med mig en kompis. men sen bestämde jag mig för att göra det själv och då var det lite sent! :(
vi får väl bara hoppas på att jag kommer in -som jag antagligen inte gör-
men iallafall så var det ganska svårt att hålla sig för skratt vissa stunder men det var väl ändå bra att ha bara varit där och fått lite info om allt.
nu ska jag bara läsa på läxan pytte lite och sova sen!
godnatt!
här kommer lite fjant bilder på mig och klara! (L)
hehe det blev ganska många fjant bilder hehe, men den dagen var grym!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0