the sims 3....

hejhej!! :)
haha glömde bort att blogga tidigare i dag bara för att jag satt och nördade sims :/
haha jag har presic fått låna det av min kompis och var nästan desperat sugen på att spela! ;)
men om jag gör det nu typ så kommer jag att tröttna jätte snart igen så bara det går några dagar så kommer jag inte alls vilja göra det igen p ett tag!
men iallafall så ska jag plugga lite NO nu, och sen måste jag laga lite mat till imorgon då vi ska ha idrottsdag.
jag kommer vara helt död eftersom att jag ska träna sen igen på kvällen i 3 timman :O
men men, nu måste jag skunda om jag ska hinna allt!
jag lägger upp bilde lite senare när jag har gjort klart allting!
puss puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0