seg morgon!

hej hej.
jag har haft typ the worst morning!
jag skulle då till gympan som börjar 12 men jag råkade åka en timma tidigt! :(
sen då så gick jag lite i nord stan för att fördriva lite tid, så ville jag bara lägga mig ner så jag bestämde mig för att åka till hallen för där kan ju jag bara plocka fram en tjock matta och lägga mig!
men iallafall så råkade jag ta 6:an åt fel håll så jag komm till tyå något jätte konstigt ställe, så jag fick åka i en halv timma för att komma till hallen! :(
sen fick jag vila i typ 20 minuter och det var tur det annars hade jag aldrig orkat!!
på träninge så gick det facktiskt ganska bra!
hehe eller kanske inte men det vara bara det andra trampet träningen! ;)
nu är jag iallafall skit hungrig!! åt typ ingen frukost, men jag är aldrig hungrig på morgonen!! :(
jaja hej då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0