funktionär för 3-5!

hej hej!
alltså jag her inte hunnit blogga nu idag igen..!
jag måste förbättra mig...
men iallafall så har jag varit funktionär idag för 3-5 idrotts dag. det gick väl bra förutom att jag och anna fick 3 steg som station.. var intre jätte kul att så och kratta sand halva dagen och upprepa "jätte bra!" till typ 100 barn..!
-hehe kanske lite överdriv, men det kändes som det-
sen hade typ en spårvagn spårat ur så vi hoppade på en jätte random buss typ och bara åkte runt i typ 25 minuter och kom tillbaks titt samma hållplats där vi hade hoppat på..!
men sen fåck vi åka en special buss med alla små barnen så det gick ju.. ;)
när jag kom hem iallafall så skulle jag åplugga och skita i att gå på träningen, så vaknade jag upp vid halv 6 och hade sovit i tre timmar!!
haha typ va??! men det var så jäbvla skönt, behovde den sömnen!
sen så har jag ju bara pluggat och ätit sen jag vaknade! och nu ska jag sova!
inte så jätte händelse rik dag, men men!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: anna

wtfff!!!!! har di oxå blogg!? Varflr säger ni ingentig :DD

Och bilden var jätte söt! hihi puss!<3

2011-09-14 @ 23:14:33
URL: http://annahammargren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0