PLUGGA PLUGGA PLUGGA!

hej hej!
hemma fån skolan nu.. vi slutade kvart i 4 idag!! :(
hah, på vägen hem så var det typ en tjock gangster brud som stirra ut mig under hela buss turen!!
hon började gå mot mig och jag trodde typ att hon skulle slå ner mig eller något, haha men sen så skulle hon bara gå till dörren... ;)
haah, men det var skit läskigt!
nu har jag bytt om till mys kläder och ska plugga resten av dan.. :/
vi har tyska prov imorgon, engelska glosor och så måste jag skriva ett kappitel i boken om mig..!
såå jag hinner inte blogga mer nu men gör det senare ikväll!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: anna

HAAH asså wtf.... tjock gangster brud.... haahahaa D

2011-10-06 @ 19:01:07
URL: http://annahammargren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0