RIESEN. :(

hej hej!!
jag kom precis hem från att ha gått och handlat lite katt mat till missen!
hehe, köpte mig lite riesen också..!
alltså jag tror att jag håller på att bli överviktig! köper/äter serriöst godis varje dag!.......
idag så har jag facktiskt pluggat ända sen jag kom hem!
jag skrev nästan klart ett kappittel i boken om mig, eller alltså jag skrev typ klart men jag vet inte om jag är nöjd ännu!
alltså jag försökte ta en bra bild på min outfit idag men jag såg bara dum ut, men jag ska försöka ta det imorgon!
iallafall så ska jag bli bättre på att lägga upp bra bilder, och outfits och allt sånt!
nu ska jag titta på lite Desperate House Wives!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0