Grapefrukt

hej hej!
fölåt att jag inte bloggade igår men jag orkade inte bara.!
nu är jag hemma från skolan, det var ganska segt, haha fast vi hade ingen lärara på två lektioner så då typ satt man på datorn! ;)
nu har jag plockat franm en grape frukt ur källaren och ska sätta mig och plugga lite!
just det, haha jag glömde att lägga upp en bild på tröjan...
men jag tror att jag ska ha på mig den imorgon eller på onsdag så då tar jag en bild på den!!
bloggar mer senare!
puss puss!

motvillig katt!

Kommentarer
Postat av: william

såå söt katt:D



SV; naw tackar:D

Vad tycker du om mina Häxbilder som jag har tagit på min vän Sosso:D?

2011-10-10 @ 19:56:04
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0