FEST!

hej hej!
nu ska jag lägga mig! :D
jag är såå himla trött!
jag och gunnisen hade mysigt ikväll, signus och några av hennes kompisar var också här -tydligen- fast dom var där nere och planerade en fest som signe ska ha om typ två veckor när familjen är på vårt sommarland.
fast grejen är att jag kommer att vara hemma för jag ska ha gympa tävling då!
haha så jag kommer att vara på den festen :O
jag måste verkligen få med någon kompis eller något för jag kan ju inte bara så och hänga med massa 17 åringar ?!
men det är jätte chill för jag tror att ulrik munther ska vara där!! :D
signus gick i samma klass som honom nämligen -men nu har han skutat gymnasiet- och då sa han att om hon skulle ha fest någon gång så skulle hon bjuda honom! :D
hehe, det kommer att bli kuul!
men nu ska jag som sagt sova!
godnatt! ♥



bilder från våran lilla middag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0