2011-11-24

heej!
skolan var facktiskt ganska så kul idag! haha speciellt matten!!
haha jag, joel, hugo, astrid, klara och lukas vände våra bänkar så att det blev typ ett stort bord, och så körde vi en lek :D
då var det bara tråkiga erik agnes och lovisa som förstöre hela leken bara för att dom var avundsjuka att vi hade så kul ;)
haha jobbade inte ett ända tal! och hasse sa typ inte ens till oss!!
var skit kul måste jag säga!
haha, jag, lukas, klara och (lite) anton tog även joels nyckar och gav dom till personer och gav vi honom ledtrådar och gåtor om vem som hade dom!
haha, tyvärr så var vi inte så bra så joel kom på vem som hade dom direkt..
haha ;)
nu ska jag plugga No.... men vi fick typ reda på lite an 8b som hade provet typ, men det ända dom sa typ att det var mycket optik och att dee var någon sak vi hade gjort som jag inte alls hände med på.. :(
äsch det går nog bra ...
puss!
haha, jag och signe hade inget bättre för oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0