vinter jackan...

hej hej!
har varit på stan nu med pappa. haha, jag skulle blogga och lägga upp en outfir innan och så men så han jag inte.. ;)
men iallafall så letade vi då efter en vinter jacka.
vi hittade två jackor, en hillfiger och ett annat märke jag inte kommer i håg haha ;)
det var typ ett band eller något på hilfiger jackan och pappa gillade den andra bättre så vi skulle köpa den, men så hade han inte så mycket pengar på sitt kort så vi lade undan den tills på måndag.
så när vi kom hem så låter mamma typ oss nte köpa den... :(
men jag tror att vi köper hilfiger jackan istället!
åh, får lite smått damp nu eftersom att jag har suttit och letat efter en bild på jackan nu hur länge som helst!
men visar en bild senare om jag hittar! ;)
bloggar mer senare!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0