volleyboll DM

hej hej!
förslåt för skit dålig updatering, men det kommer nog bli lite så nu precis innan julen.. år ju så mycket med skolan och allt!!
idag var det iallafall ingen skola för mig för jag var på volleyboll DM ;)
haha, det var skit kul! och hallen ver jätte fin och så. haha vi kanske inte var världsbäst men vi var ändå helt okej när vi väl komigång! :)
(anna får lägga upp bilderna hon tog på sin mobil så kan jag kopiera dom så får ni se hur det såg ut)
nu ska jag plugga massa tyska.. har prov imorgon. JAG KOMMER ATT SUGA!!
har typ inte pluggar någonting så nu måste jag rå plugga!!!
sätter på hög musik också så går det lite lättare ;)
fårr se om jag pluggar tillräckligt bra för att kunna blogga senare
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0