vart är julkänslan..

hej hej!
var tvungen att åka tillbaka till stan idag igen eftersom att jag inte köpte gunnars prisent.
Köpte en tröja till honom!
och eftersom att jag inte harköpt några kläder till mig denna månaden så köpte jag en tröja som jag kan ha på julafton :)
men  det var liksom ett linna med volanger typ så den kan man ha på somrarna också ;)
nu ska jag städa mitt rum, och senare ska vi pynta julgranen! :D
kommer väl sätta upp lite annat pynt i huset också.
men alltså det är helt sjukt att det är julafton imorgon!! har typ inte alls någon jul kännsla..! eller ju ibland har jag det, igår speciellt!
nu måste jag städa, men jag bloggar mer senare!
puss!


Monki, 300 :-

Kommentarer
Postat av: the ass

åååååååååååååhh fin!

2011-12-23 @ 17:38:30
URL: http://annahammargren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0