Matte dag..

hej hej!
haha, jag fick inget på våran julklapps utdelning idag i skolan :( ...
men det var ändå skit chill idag eftersom att vi hade två riktiga laktioner + att vi slutade vid 12 :)
nu har vi suttit och tittar på harry potter och käkat popcorn ;)
innan spelade ci lite monopol men så typ satt vi bara och pratade och så blev typ allt jätte segt, så vi tittade på film istället :)
men nu går dom hwm så jag blir ensam..
men jag tror att jag ska spela lite mims 3 :) har kommit in i en sån period igen, då man typ vill spela sims hela tiden... men jag kommer säkert att tröttna snart igen!
imorgon så ska vi ha matte dag. jätte kul...
nej men det är ju även skol avslutning imorgon!!! åh, jag längtar tills julafton!!
haha, jaja!..
puss!!

. . . . . . . .

Kommentarer
Postat av: Marielle Westerberg

Sims är underbart! :)

2011-12-21 @ 07:09:16
URL: http://enylja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0