mina julklappar!

jag fick inte jätte många fast grejen är att det verkligen inte spelade någon roll!! är så sjukt galet nöjd men ALLT jag fick!!!!
två böker... (haha dah....)
en bad-bomb av min kära lille bror ;) haha han är så himla gullig verkligen! ♥
en Juicy couture tröja!!! :D det ar helt oväntat eftersom att jag hade glömt bort att visa mamma vilken jag ville ha. men dte var verklige super! ÄLSKER DEN!
HAHAHAHA! antagligen så förstår ingen danna prisent!
men det är en av mina favorit filmer så .... orkar inte förklara men denna prisenten var verkligen HUR kul som helst! blev verkligen chokad när jag fick den! ;)
och en Iphone 4s!!!!!!! :D :D :D
dom hade lagt paketet i ett paket med new body strumpor så för så vi typ "ja, tack så mycket.!" och så oppnade vi och så låg det en  Iphone 4s där i!! "AAAHHHHHHHHHH ! ! ! ! !"
JAG HAR EN IPHONE!! är så överlycklig just nu!!
haha, nu är det bara att vänta tills min födelsadag och 5 dagar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite kaxig där i slutet va ;)

2011-12-25 @ 10:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0