julklapps utdelning

hej hej!
idag så hade jag träning på morgonen. den var ganska seg, eftersom att det vra fristående...
sen så gick jag på stan med hannah för hon behövde typ köpa skor och jag skulle köpa julklapp.. dock blev det ingen.
och nu så har jag varit hos mina kusiner och typ haft julklapps utdelning med farmor, eftersom att hon sk aupp till stockholm över jul!
jag och signe gav henne en bild på mig, signe och gunnar som var fin ;)
av henne så fick jag en tommy hilfiger plånbok :D
och eftersom att min nuvarande plånbok är helt fallfärdig så det var ju bra ;)
nu ska jag sätta mig och läsa lite! :) har nämligen börjat läsa harry potter 1 nu! det var typ jätte länge sen jag läste ut en bok, så nu ska jag läsa på!!
puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0