hemma dag!

hej hej! 
ligger hemma nu och tittar på lite mer one tree hill.. det är ju så bra!!
tror faktiskt inte att jag orkar göra något annat idag! agnes vill in till stan en snabbis men jag har typ inga pengar + att jag inte vet vad alla önskar sig, så jag tar det någon annan dag!
om det blir så att jag bara ligger hemma idag så ska jag iallafall försöka jobba lite med boken om mig!
just det, imorgon så ska jag ha gymnastik uppvisning hela dagen!
det är typ jätte stort eftersom att min förening fyller 90 år så det kommer typ vara jätte mycket!
är dock inte nervös för jag ska bara köra ganska lätta varv så det går nog bra ;)
bloggar kanske mer senare!
puss!





åh, vad jag saknar aruba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0