2011-12-30

hej hej!
har inte haft någon ork med bloggandet... skrivet det typ vi varje innlägg nu men så är det..
igår var iallafall min födelsedag! :) så det var lite anledning till att jag inte bloggade.
det var iallfall kul att äntligen bli 14 haha, bara lite efter typ alla mina kompisar.. ;)
på kvällen så kom släkten också och så hade jag bestämt mat (som mamma och pappa gjorrde hur god som hälst!) och sen så tittade vi på film, så det var mys ;)
i födelsedags prisent fick jag:
• två tröjor.
• ett extension tube set till min systemkamera (det är typ tre olika ringar och så kan man ta bra närbilder, och så kan man då bygga på och plocka av dessa ringar beroende på hur mycket närbild man vill ha :) )
• spotify premium i 6 månader.
• och  en sällskaps spel.
känner att det inte var så mycket mer att lägga upp bilder på än tröjorna, men det orkar jag inte gör nu.
och jag kommer inte kunna göra det nu några dagar fråmåt, för idag s sticker jag och min familj till Åre! :)
men tack vare min älskade iphone så kommer jag fortfarande kunna blogga ;)
haha det var typ det jag ville säga! ;)
men jag bloggar mer senare på tåget! :D (haha, älskar att åka natt tåg ;) )
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0