-

känner att jag har väldigt bra uppdatering.. not!
men allt jag gör nu på dagarna är att skriva på boken ,så det skulle ändå inte vara så jätte interisanta innläg...
har iallafall precis duschat och ätit efter träning.
var faktiskt ganska nöjd med mig själv eftersom att jag klarade handvolt frivolt igen (har inte kört det sen i våras för jag har typ haft en spärr) ;) haah körde till och med sträckt, haha, faste den sög..!
skulle köra frivoltsöppning rondat flickis salto också men, jag fick inte in satsen så det blev inte salto på den. men jag har kört det än gång innan, så jag vet ju att jag klarar det :)
nu ska jag renskriva klart kapittlet och sen lägga mig!
puss!

bild från lägret i Vänersborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0